19 Kasım 2012 Pazartesi

En iyi dövme deseni fikirleri - Tattoo




Size en uygun benzersiz serin dövme tasarım fikri bulmaya gelince, bunu büyük bir alışveriş mağazasında alışveriş gibi olduğunu fark edebilir. Bu kadar çok seçenek, renkler ve tatlar görmek ve bu herhangi bir daha kolay size en iyi ne gibi seçim yapmaz.

Serin dövme fikirleri ile aynı, size bir seçenekler geniş bir çeşitlilik var - vücut parçası hangi seçtiğiniz hangi şekil ve renkleri, üzerindeki dövme uygulamak için gidiyoruz. Yani bu ücretsiz kılavuzu adım bu süreci aşamasında yardımcı ve o sizin için bir sürü daha kolay yapacak.

Yani burada dövme tasarım için serin eşsiz bir fikir seçtiğinizde çekmek için 3 adım ...

1. Hayvanlar veya Semboller? Tercih sizin

Özel dövme fikri bulmak için ilk adım, bir sembol veya bir hayvan istiyorum karar etmektir. Bu iki seçim yapabileceğiniz en yaygın stilleri vardır.

Örneğin serin bir hayvan dövme bir aslan, kurt, akrep, örümcek, ya da bir kelebek dövme tasarım gibi sevimli basit bir şey olabilir.

Ve eşsiz bir serin sembolü tasarım yin yang barış işareti, aşiret semboller, zodyak işaretleri veya anlamlı bir Çince veya Japonca karakter olabilir.

Yani bir zamanlar burada, bir sonraki adım gelir size en gibi hangi hayvan veya sembolü seçin ...

2. Hangi Büyüklük Sizin Tattoo için iyi midir?

Eğer tattoo yaptırmak istiyorum nerede olduğuna bağlı olarak, tasarım boyutu büyük bir rol oynar. Örneğin, belinize, dövme şekli oldukça büyük olabilir zaman için bol bol yer çünkü. Ama bilek ya da boyun eğer, dövme serin ve büyük bakmak için oldukça küçük olmalıdır.

Yani soru, nerede sizin dövme tasarlanmış istiyorum?

3. Sizin Dövme Fikir için apaçık bir Stencil bul

Ve burada çok önemli biri son bölümünde, ulaşmak. Net bir yardımcı şablon yerine, serin bir benzersiz dövme tasarım olan gelir hiçbir şey daha önemli.

Bir şablon mükemmel ve hassas bir şekil çizmek için dövme sanatçısı sağlayan temel siyah ve tasarımdır. Net bir şablon olmadan, cildinize daha karmaşık dövme tasarlama zor biraz dışarı çıkarmak olabilir.

Bu yüzden de her zaman süreci daha kolay ve daha güvenli hale getirmek için benzersiz dövme şablonu size bir kaynaktan serin dövme fikri bulmak için tavsiye edilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder