11 Kasım 2012 Pazar

İşte Benim Tattoo Dövme Maceram

   Söz verdiğim gibi bu yazımda kendi tattoo dövmemi nasıl ve neden yaptırdığımı anlatmak istiyorum. Daha önceden de dediğim gibi blogumun asıl amacı da bu zaten :) Bu şekilde sizlere de bu konuda yardımcı olmak istiyorum. Şuana kadar açtığım tüm bloglarda tek bir konu üzerinde yoğunlaştım. Bence her blog böyle özel konu için açılmalı ve konuyla ilgisi olan herkese bu şekilde birşeyler katabilmeli. En azından benim düşüncem ve tarzım böyle :)

   Neyse konumuza dönelim. Aslında dövmelere ilgim küçüklüğümden beri vardı. O zamanlarda hep geçici dövmeler yapardım kendime :) ve gerçekten de çok severdim bunları yapmasını. Kendime kalıcı bir tattoo dövme yaptırma fikrine ise geçen yaz tatilinde kapıldım. Genelde sadece yazlıkta görüşebildiğimiz bir arkadaşım yaptıracaktı kendisine. Ben de onunla gittim tabiki :) O zaman dikkatimi çeken şey arkadaşımın önüne bir katalog verdiler ve seçmesini istediler. Gerçi arkadaşım daha önceden bu kataloğu görüp seçimini yapmış ama ben böyle birşey istemezdim. Daha fazla seçeneğim olmalıydı ve bunun üstünde düşünecek süreye sahip olmalıydım. Ne de olsa kalıcı bir dövme yaptırıyorum ve bu gerçektende tam istediğim biçimde olmalı...

   Sonra internette tattoo dövmelerle ilgili araştırmalarıma başladım :) Ama bu da gerçekten sıkıcı ve zaman kaybı gibi geldi biraz bana. Saatlerce uğraşıp dövme modelleri arıyor ve beğendiklerimi kaydediyordum yine de istediğim gibi olmadı hiçbiri. Hatta belki de dövmecide katalogtan seçmek daha kolaydır :)

   Birkaç gün sonra bir siteye denk geldim. İnternet üzerinden sürekli güncellenen dev bir tattoo dövme kataloğu satılıyordu. Ayrıca yanında dövme yapım aşamalarını gösteren videolar falan vardı. Başta hiçte almak gibi bir niyetim yoktu ama sonra en iyisinin bu olduğuna karar verdim.Uzun uzun uğraşıp doğru düzgün birşey bulamamaktan iyiydi bence. Fiyatı da gayet uygun bulunca bir anlık bir hevesle aldım :) Aslında bu süreçte bana en çok yardımı olan şey bu üründü. Hatta bir sonraki yazımda biraz detaylı reklamını yapayım ben en iyisi :) Ne de olsa amacım konuyla ilgisi olanlara yardım etmek. Evet, evet bir sonraki yazımın konusunu da bulmuş oldum :)

   Biliyorum çok uzattım. Bu son paragraf olsun. Az önce bahsettiğim katalogla bilgisayarımda 1-2 hafta gibi bir sürede seçimi yaptım (Gerçektende çok fazla dövme modeli vardı) ve kaydederek dövmeciye götürdüm. İşte bu şekilde tattoo dövme maceram sonlanmış oldu. Birkaç fotoğrafımı yükleyerek yazımı bitereyim. Zaman ayırdığınız çok teşekkürler :)

   İşte benim tattoo dövmelerim...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder