10 Kasım 2012 Cumartesi

Tattoo Dövmelere Olan İlgimiz

     Özellikle son zamanlarda artan tattoo dövmelere olan ilgi dikkatimi çekti. Google'da son 1-2 yılda en çok aranan kelimelere bakarsanız: 2011 2012 tattoo , tattoo dövme resimleri , tattoo dövme modelleri - şekilleri - çeşitleri - kataloğu - indir - download - satın al , tattoo dövme fiyatları , kalıcı ve geçici tattoo nasıl yapılır , tattoo istanbul gibi bu konuda en çok öne çıkan aramaları görebilirsiniz. Bunun üzerine ben de hem blog yazma gibi bir fırsat doğunca :) hem de ilgi alanım olan bir konuda (Tatto dövme yaptıralı daha 1 ay bile olmamıştır :) hemen harekete geçtim tabiki.

     Hatta şimdiden söyleyim bir sonraki yazımda size bir fikir oluşturması için tattoo dövmemi nasıl yaptırdığımı anlatmak istiyorum. Zaten bu blogu açarken amacımda buydu. Google'daki araştırmamda bunun üzerine oldu diyebilirim :) Umarım size yardımcı olabilirim. Çünkü ben de dövmemi yaptırmadan önce çok kararsız kalmıştım hangi modeli seçeyim nasıl  yaptırayım diye :) Ama yaklaşık 2 ay gibi bir sürede kararımı verdim ve yaptırdım. Tattoo modelimi seçmem biraz zaman aldı gerçi ama en sonunda arkadaşlarla birlikte bir karara varabildim. İyi ki de yaptırmışım çok güzel oldu :) 

    Neyse şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder