12 Kasım 2012 Pazartesi

Tattoo Modelleri Dev Arşiv -Sürekli Güncel- :)

     Uzun bir aradan sonra size daha önce kendi tattoo dövmemi yaptırırken faydalandığım bu dev kataloğu  tanıtmak istiyorum... Eğer yazımı okumadan hemen ilgili siteyi görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz  ama tabi ki ben okumanızı tavsiye ederim :)

     Kendi tattoo dövmemi nasıl yaptırdığımı, resimlerimi, bu yazımın konusu olan tattoo modelleri arşivinden nasıl yararlandığımı ve nasıl bulduğumu öğrenmek isterseniz bir önceki yazımı okuyabilirsiniz ama şimdi konumuza dönelim...

    Öncelikle, siteye girdiğinizde göreceksiniz ki bu katalog online bir ürün yani eğer almaya karar verirseniz tüm modelleri hazır olarak anında bilgisayarınıza indireceksiniz. Peki ama neden google görsellere bakarak seçim yapmayacaksınız ya da herhangi ücretsiz birkaç model bulup indirmeyeceksiniz de bu ürünü alacaksınız :) Aslında cevabı biliyorsunuz şu an sitemde bu yazımı okuduğunuza göre bunları çok büyük ihtimalle zaten denediniz ama istediğiniz gibi birşey bulamadınız. Biliyorum çünkü benim de birkaç ay önce başıma geldi (Bir önceki yazıma bakabilirsiniz). Satın alıp almama kararı tabi ki sizin ama karar vermeden önce en azından inceleme yazımı okumanızı öneririm :) Şimdi ürünü satın almış biri olarak bu Dev Tattoo Modelleri Arşivinin özelliklerinden bahsetmek istiyorum:



    Artıları:

  • Arşivde olan tüm modeller tamamen orjinal ve %90ı belkide bu katalog dışında başka hiçbir yerde göremeyeceğimiz tattoolar :)
  • Arşiv hemen her gün güncelleniyor. Yani ürünü satan şirket gerçekten işini iyi yapıyor ve bir kere satın aldıktan sonra ömür boyunca güncellenen arşivi istediğiniz zaman indirebilme hakkınız var.
  • Site tamamen Türkçe ve gerek duyarsanız bu şirketin sahipleriyle konuşabilirsiniz (Hatta ben sizin için bir indirim kuponu aldım yazımın sonunda görebilirsiniz :)
  • Şu anda 22.000'den fazla model bulunuyor.
  • Vücudunuzda yaptırmak istediğiniz yere göre ve şekillerine göre kategorilere ayrılmış şekilde hazırlanmış bu arşiv yani istediğiniz modeli bulmak size uygun modeli seçmek dışında zamanınızı harcamayacak :)
  • Eğer ilk defa dövme yaptıracaksınız ve bunun için dövme yaptırmaktan çekiniyorsanız videolarla HD olarak dövme yapım aşamaları gösteriliyor.
  • Ödeme yaparken Türkiye'nin en güvenli ödeme şirketlerinden biri olan ClickMerkez sitesinin sistemi kullanılıyor. Yani bu konuda şüpheniz olmasın :) Ben en çok bu konuda huzursuz olurum internetten alışverişlerde...


     Eksileri:

  • Her ne kadar kategorilendirilmiş olsa da çok fazla tattoo dövme modeli olduğu için arşivi keşfetmek biraz zamanınızı alıyor.
  • Eğer güncel arşiv sürekli bilgisayarımda kayıtlı kalsın diyorsanız her gün siteye girip eklenen modelleri indirmeniz ya da bununla ilgili olarak size gelen maillere bakmanız gerekiyor.
  • Son olarak bu arşiv bir ürün yani ücretli. Fiyatı 47 TL ama siteme özel indirim kuponuyla yaklaşık fiyatı 42 TL oluyor.(yazımın en sonunda kodu görebilirsiniz)


   Not:  Eğer ürünü almaya karar verirseniz ve ilk kez sanal bir ürün alacaksanız e-mail adresiniz konusunda sizi uyarmak istiyorum. Bu tür alışverişlerde en önemli şey e-mail adresinizin doğruluğudur. Çünkü ödemeniz gerçekleştiği anda size özel indirme linki anında size mail atılır. Ayrıca ürünle ilgili tüm haberler mailinize gönderilir. Yani sakın yanlış e-mail adresi yazmayın :) Daha sonra size mail atılmasını istemezseniz de site yöneticilerine mail atmanız yeterli ben öyle yaptım :)

     Peki ben bütün bunları neden anlatıyorum, neden bu kadar reklam yaptım :) Çünkü ben bir blogger'ım ve bu şekilde az da olsa para kazanıyorum. Bu ürünü benim linklerimden tıklayarak satın alırsanız ben de yaklaşık 10 TL gibi bir miktar kazanacağım. Sadece bilin istedim :) Tabi bunun için sitenin yöneticileriyle anlaştım ve siteme özel bir indirim kuponu da aldım. Kuponu kullanmak için sitem üzerindeki herhangi bir linkten ürünün sitesine yönlendirildikten sonra satın al sayfasındaki Kupon Kodu Girin yazan kutucuğa bu kodu girmeniz yeterli. Size %10 indirim olarak geri dönecektir. Zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim... :)


   İşte İndirim Kuponu Kodunuz:   XDQ-23Asj-10

Tattoo Modelleri Dev Arşiv sitesine ulaşmak için tıklayabilirsiniz
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder